torstai 27. syyskuuta 2012

Kalenterin taustan tuunailua

Minua on "ärsyttänyt" seinällä roikkuva kalenteri. Siinä se nökötti vain naulassaan, kun pakko oli. Ilman kalenteria unohtaisin vähintään puolet hammaslääkäreistä, vanhempainilloista ja -varteista ym. Kalenterin on siis roikuttava seinällä, mutta sen taustalle piti jotakin tehdä eli ei muuta kuin tuunailemaan.

Tätä varten peuhasin vintinvälistä vanhaa sanomalehteä. Päällystin ensin vanhan taulun taustalevyn tapetilla ja siihen kiinnitin vanhasta lehdestä leikkaamiani mainoksia.


Lehden ilmestymispäivänä minä olen ollut jo 1,5-vuotias. =D




Porin Prisman alkutaivalta?





 Vanhoja mainoksia on mielestäni mielenkiintoista tutkailla. Mitkä kaupat ja tuotemerkit ovat vieläkin olemassa jne. Löytyipä tuosta lehdestä ilmoitus ATK-kurssistakin.=D

Mukavaa torstai-illan jatkoa sinulle! Minä nautin kahdesta lomapäivästäni täysillä , ihana pidennetty viikonloppu.=)



13 kommenttia:

  1. Kyllä teillä nyt on hieno kalenteri. Mahtaako merkintöjen lukeminen unohtua, kun on taustassa noin paljon mukavaa luettavaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa olla, että jää mieleen vain mainosten tekstit!=D

      Poista
  2. Ihania nuo vanhat mainokset:) Kivasti tuunattu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhoissa mainoksissa on niin paljon mielenkiintoista katseltavaa!

      Poista
  3. Ratsulan mainos palautti muistot nuoruuteen ja (lyhyeen) aikaani länsirannikolla, Merikarvialla...silloin kun nuo shoppailu- ja bilereissut suuntautui juurikin Poriin ja Ratsulassakin tuli piipahdettua.

    Hieno tuunailu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kun tuunaus toi muistot mieleen!=)

      Poista
  4. Tää on HIENO!! Vanhat lehdet on aarteita ja mainokset niissä ihan parhaita :) ( Mä oon ollu tolloin jo 5,5v ;D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain yhden illan kulumaan tuon lehden mainoksia lueskellessa.=)

      Poista
  5. Oi, sehän on ollut mun syntymävuoden ja -kuukauden lehti!
    Ratsulassakin tullut sittemmin käytyä. :)

    Onko kyseessä kenties satku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu Satkuhan se.=)
      onpas hauska yhteensattuma tuo syntymäaika!=)

      Poista