keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Huomio blogikaverit!


Buzzadorina pääset kokeilemaan erilaisia tuotteita ystäviesi kanssa ja kertomaan niistä mielipiteesi. Itse olen toiminut  buzzadorina pitkään ja suosittelen sitä sinullekin! Osoitteessa www.buzzador.fi voit tutustua buzzador toimintaan.

Jos päätät ryhtyä buzzadoriksi niin käytäthän rekisteröitymiseen tätä linkkiä:
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=FI&refstr=ArjenIloja
Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on ArjenIloja).


Kirjaamalla blogisi osoitteen Buzzador-profiiliisi sinulla on mahdollisuus päästä mukaan myös vain bloggaajille suunnattuihin kampanjoihin!







4 kommenttia:

  1. Kysyn nyt täältäkin kun kysyin monesta muustakin blogista eli kuinkas olet ton verotushomman ratkassu tässä asiassa??ite kanssa buzzannu, mutta viime vuoden loppupuolella huomasin tuon verotusjustkan...saanu vähä empivyyttä meikäläiseen. Tääki bloggaaminen niinko mulla on kyllä vihon viimenen paikka"veronkierrolle"..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis nythän se on järkeistetty tuolla tuo hommeli..kurkkasin kun siulla tuo linkki oli niin kätevästi esillä..eli ne meneeki suoraan sitten tuolta ne verot kuka sen tuotteen antaa..

      Poista
  2. Anonyymi24/1/13

    Mikä toi niinku on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Buzzadorina toimiessa saat kutsuja erilaisiin kampanjoihin. Jos pääset kampanjaan mukaan saat tuotteita testattavaksi/käyttöösi (ilmaiseksi). Kampanjan aikana teet buzzauksia ystävillesi tai sosiaalisessa mediassa ja raportoit niistä buzzador-sivuillasi.

      Mukavaa puuhaa ja pääsee testaamaan sekä kertomaan mielipiteensä tuotteista. Itse olen buzzanut esimerkiksi Decubalin rasvoja, sähköhammasharjaa, Viaplayta ja kuvassakin näkyviä Fitnessin tuotteita. Suosittelen kokeilemaan. =)

      Poista