perjantai 4. lokakuuta 2013

Perjantain nojatuolitunnelmia

Perjantain kunniaksi hieman kuvia olohuoneestamme. Pidämme väreistä, kuten kuvasta näkyy. :)
**Huomatkaa kuopuksen tarjottimeen liimaama mandariinitarra! :))))**


Tarvitsen värejä ympärilleni ja olohuoneen seinät ovatkin auringon keltaiset. Nyt olen hieman alkanut jo rauhoittaa värimaailmaa. Punainen matto on vielä jäljellä toisesta lempiväristäni.


Rakastan pieniä asetelmia minulle tärkeistä tavaroista. Paavalinkukka kukoistaa muorin vanhassa, isossa kahvikupissa ja vieressä minulle tärkeältä ihmiseltä saatu lasilintu. Ja tietysti Partyliten Glolite-kynttilät, ne ovat aivan ihanat!


Tämän sohvan mies pelasti aikanaan toukkien tuholta ja se on minulle yksi tärkeimmistä huonekaluista. <3


Äidiltäni sain tämän ihanan lampun. <3 Kello on yksi häälahjamme 17 vuoden takaa. :)


Partyliten vanha hurrikaani sopii hyvin vanhan tupamme tunnelmaan. Sininen rasia on suulistamme löytynyt puinen rasia, jossa lukee "Muisto Helgalle 1942". Mikäköhän ihana tarina tähän liittyy?? :)



Kodissamme on suurin osa huonekaluista suvulta saatuja tai hävitykseltä pelatettuja ja itse kunnostettuja. Niillä on minulle valtava tunnearvo ja siksi sisustamiseni on pääasiassa tavaroiden uudelleen asettelua. Uutta ei voi pahemmin hankkia, kun ei raaski vanhasta luopua! :D


Minulle on sisustuksessa tärkeää, että talomme kertoma tarina näkyy. Rakastan jalan alla vanhaa, narisevaa puulattiaa ja vanhaa tunnelmaa kodissamme.

 

Aurinkoista viikonloppua!




2 kommenttia:

  1. Tunteita herättävä postaus,"suvulta" niissä on varmasti tunnearvoa.
    kiitos samoin sinulle aurinkoista viikonloppua.

    VastaaPoista
  2. Kiitos samoin sinulle Sari:)

    VastaaPoista